26 Juli


Här hittar ni nu mig. Genuint äkta bilder som tyder på förvirring, trötta ögon och inom mig kanske man även kan hitta en gnutta nervositet? Jag har avklarat min sista jobbdag, självklart känns det bra, underbart, fantastiskt men endå skrämmer det mig lite. Är det nu jag ska lära mig hur lediga dagar, lediga sommardagar går till utan en stor trygghet vid sidan av.
 
Denna sista jobbdag leder till att det inte blir mer ogräs som ska rensas denna sommar, jag får byta ut "Gå upp, sätta upp håret & åka till jobbet" Till att äntligen få ta hand om mig själv ordentligt igen. Ikväll stod jag i duschen länge, höll på med hårinpackning samt rakade och peelade hela kroppen. Smörjt in mig med både oljor och lotion samt målat naglar. 
 
Imorgon packar jag klart väskan innan jag åker iväg, kliver av tåget i en annan stad och möter honom.
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0