24 Juli


Är ganska dålig på att blogga för tillfället, tyvärr. Har dåligt med tid, och när tiden finns, finns inte orken. MEN har bara 2 jobbdagar kvar, en kväll planerad med tjejerna i klassen och sen på lördag åker jag till Västerås (längtat för länge) Annars då? Jobbar och tränar, gym och bodypump har det blivit än så länge denna vecka, riktigt skönt att känna att musklerna får jobba ordentligt, har även spenderat mycket tid på trappmaskinen. 
 
Nu ligger jag framför fotbollen, semifinal och jag är nog nervösare än själva landslaget. Efter ska jag ringa honom, och sedan bädda ner mig till sängs. Ha tålamod med mig. Nu kan det bara vända gällande bloggandet, ska även svara på era frågor så fort jag kan, får dåligt samvete emot er, men som sagt.. Ibland kommer livet emellan. 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0