16 Juli


Jag sover, jobbar och tränar. Tankarna ligger just nu på en utomlandsresa, en tatuering och träningen. Jag har kört mördarpass och gått med träningsvärk sen i söndags, jag är på banan igen. Ikväll stod bodycombat på schemat och kan säga att det brände rejält, efter det tog jag en springtur hem, när jag tillslut var hemma slängde jag mig på gräsmattan och kände hur nära bristningen jag var.. Men vet ni? Det tackar och bockar jag bara för, det SKA kännas i kroppen.
 
Har kikat på damfotbollen och inväntat ett samtal, nu ska jag äntligen lägga huvudet på kudden och kan säga att jag kommer somna som en stock, är helt slut! Värmen tar också otroligt mycket på en när man är ute och jobbar. Hoppas det är bra med er! Puss

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0