thankful


Fick en kommentar för några dagar sedan, tappade hjärtat i knät och kände mig så tacksam. Dina rader fick mig att förstå att folk faktiskt tydligt kan se igenom mig och förstå mig. Du frågade hur jag tar mig igenom det, och jag säger precis som du,
det gör jag inte. Du får jätte gärna kontakta mig personligen om du vill eller känner att du behöver någon att prata med. Och åter igen, tack så hemskt mycket.
 
 Igår bjöd jag hem Jennifer & Sofia, Lovisa kom även förbi en sväng. Vi tände en massa ljus, myste i finaste filtarna, åt gott, pratade och hade det riktigt mysigt. Är bra tacksam över att jag har människor hjälper mig att stå på fötter medans livet piskar mig i ansiktet.  Efter en lång kväll bäddade vi tillslut ner oss alla tre tillsammans i sängen, kramades lite och sa tillslut godnatt. Det var en fin kväll! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0