tänker lite såhär


Jag tänker lite såhär : Jag vill att 2013 ska bli magiskt. Om ynka veckor fyller jag sjutton år, jag vill ha en fest med min allra närmsta och finaste vänner. Jag ska ta tag i min träning, för mitt eget måendes skull. Under året vill jag packa ner mina grejer i flyttkartonger och lämna Säter för en större stad som kommer passa mig bättre. Jag vill färga håret rött och göra min första tatuering, tänker mig fåglar eller ett citat, ett citat som står för mig och det jag kämpar för. Jag vill åka till främmande platser, lära känna nya människor och bli kär. Fotografera och dokumentera allt. Jag vill ta fler chanser och utvecklas i skolan och jag vill tjäna pengar. Slutligen vill jag må bra.

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0