some answers


Vad har du för mål med din träning och vad får du din motivation ifrån? :-)
Mitt mål är att jag vill vara nöjd och känna mig trygg med mig själv. Motivationen sitter bara i huvudet, jag vet vad som ska göras och då lägger jag fokus på det. Sen måste jag även säga att mina vänner hjälpt mig otroligt, som tror på mig och pushar mig med fina ord! 
 
Kör du på någon diet nu? Det låter lite som det. Men om du gör vilken diet kör du på?:)
Jag har kört GI-metoden nu i fyra veckor. Alltså undviker jag kolhydrater. Och måste tillägga att det går riktigt riktigt bra! 
 
Hur mycket väger du nu och vad är ditt mål?:)
 Jag har satt upp ett mål att gå ner ca 10kg. Och har kommit en bra bit på vägen. Får bara fortsätta kämpa. 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0