sista januari


Som ni kanske förstod från förra inlägget har jag tänkt svara på frågorna från frågestunden i omgångar. Så resten kommer att dyka upp! Kändes som det underlättade för mig på så vis. Tänkte även säga att det är öppet för er att ställa frågor när som helst, så ska jag göra allt för att besvara er. 
-
Efter att ha sprungit 13km, kört dubbelpass easyline och core ska det bli riktigt skönt att äntligen få lite sömn. Imorgon öppnar må bättre i Säter (äntligen!!) så ska dit och inviga stället direkt efter skolan, hehe. 
Har iallefall haft en riktigt bra torsdag. Har till och med skaffat praktik plats på make up store. Känns ju inte helt fel får jag lov att säga! Hörs mer i februari. Godnatt 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0