school - training - sleep


Efter gårdagens lilla inlägg gjorde jag det ganska uppenbart att det varit kämpigt det senaste dygnet, brister ihop titt som tätt och tårarna kommer lite som dom vill..Fasaden är enkel att bygga upp, dock lika lätt att krossa, måste komma underfund med det som tynger mig inombords. 
 
Får erkänna att bloggningen inte alls är min starka sida just nu, hinner knappt hem efter skolan innan jag är påväg mot träningen. Dock är det så himla skönt att ha dom rutinerna, att veta vad som ska göras och varför man gör det. Idag körde jag slut på mig själv under ett bodypump pass, efter en jobbig dag var det verkligen vad jag behövde. 
Men jag ska ge er trogna läsare lite hopp. På torsdag får jag min nya älskling, det ska nog få bloggningen att underlätta. Puss 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0