mitt rum i ditt hjärta


Jag vill börja med att be så hemskt mycket om ursäkt för dålig updatering från mitt håll. Den här veckan har dagarna i princip sett likadana ut : Skola, tränat, sovit. Har knappt haft tid över att sätta mig och skriva, men min högsta prioritering för tillfället är träningen och min hälsa, vill ha något att lägga ner tid på och fokusera på, dessutom har jag mått bättre än på länge under den här veckan. 
 
Nu har jag iallefall tagit en efterlängtad helg. Att vara tillbaka i skolan tar på krafterna och tror vårterminen kommer bli riktigt kämpig. Har även hunnit med att totalspräcka skärmen på min kära telefon (så nu är ingen sida hel) Frågan är om jag ens ska äga en telefon? Dock står ändå en iphone5 högst upp på önskelistan.
Min fredagskväll har iallefall spenderats med Elise. Vi har solat,gymmat,simmat,bastat och avslutade med en sallad på dalarasten. Har även hunnit med att starta upp en träningsblogg, för min egen skull och för att hitta motivation. (Tror inte ni är så intresserade av vad jag tränar, äter osv? Det skulle nog uppfattas som väldigt tjatigt.) Kanske delar med mig den om några veckor, månader eller kanske inte alls. Det får vi se.
Nu ska jag fortsätta kolla på filmen Magic Mike och sedan sova. Ska upp tidigt imorgon för att köra ett pass easyline. Godnatt 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0