min dag


Imorgon är det äntligen min födelsedag. Trots att det var några år sedan jag kunde räkna min ålder på fingrarna, älskar jag fortfarande att fylla år, det är ju trots allt min dag, min dag en gång om året. Trots att åldern bara blir 17 är det åtminstone en dag att fira och jag är både spänd och förväntansfull. Vad mer? Ska börja läsa körkorts-teori (sjukt va?) och ja.. Sen räkna ner 365dagar till! Hehe
 
Ikväll var det meningen att jag och tjejerna skulle på soltorgsfest för att dansa in födelsedagen. Dock gick planerna inte hela vägen. Istället har jag spenderat kvällen på må bättre och kört bodypump + sprang några km. 
Snart ska jag krypa ner brevid mamma. Delar man födelsedag och vill ha frukost på sängen är det bara att sova tillsammans. Men inte mig emot, tradition är tradition. Sover nog brevid mamma natten till min 30års dag också ska ni se. Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0