hey ho here she go


Plötsligt var det dags att lämna denna dag bakom sig, dags att börja presentera mig som sjuttonåring. 
Vill bara tacka allt och alla så mycket för denna dag. Den har verkligen legat mig varmt om hjärtat. 
Vaknade redan innan pappa kom in och sjöng för oss imorse, åt frukost på sängen och åkte sedan till skolan. Lunchade och öppnade paket på thai min mina vänner (finaste!!!) och tog sedan bussen tillbaka till staden "sjutton år sjutton år i staden där jag växte upp och så" Följde med min syster till barnmorskan och lyssnade på lillens hjärtslag. Så magiskt! Och det bästa? Det är inte långt kvar nu. Moster väntar på dig!!! 
Öppnade lite mer paket, myste med familjen och åkte sedan och kramades med en sjukling. Lovisa. Lämnade lite energi, vill att hon ska bli frisk. Nu på en gång! 
 
Det var min födelsedag rakt igenom, typ. Imorgon är det sista Januari. Stylist i skolan, därefter direkt och träna. Springa, easyline och core står på schemat, sen var det tydligen dags att lämna måbättre Hedemora och förflytta sig ännu en gång till hemstaden. Jaja. Grattis till er som läst hit ner. Tänk att jag lyckades få ihop ett inlägg efter många om och men. (läsbart eller ej?) Godnatt 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0