you'll get there. keep going.


Blir så glad av att se hur många ni har blivit! Vill bara tacka och bocka och välkomna alla till min lilla blogg! 
 
Visste ni att det bara är 1månad och ynka 11dagar kvar tills att jag är beräknad att bli moster?(helt sjukt!) Har iallefall redan börjat skämma bort älsklingen där inne, kika här. Visst var den fin? Kunde bara inte låta bli.. Så fynda och åkte sedan och hängde den på dörren hemma hos Emelie och Dennis som en liten överraskning.
 
Nu måste jag verkligen sova! Ska nämligen upp redan innan klockan sex imorgon bitti. 06.30 är mitt första träningspass för denna vecka inbokat. Känns skönt efter två sjukdagar att få komma tillbaka på rätt spår igen, samt ett perfekt sätt ett starta min tisdag på! Godnatt mina hjärtan. 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0