I threw my hand in the air.


Äntligen lov! Känns så fruktansvärt behövligt att bara få en vecka att fokusera mig själv och göra saker som får mig att må bra. Idag hade vi restdag och vilken lättnad det var att få skicka in de sista uppgifterna. När jag slutade vid ett tiden åkte jag förbi mormor, skönt att se att hon är på benen igen och mår bra. Sen åkte jag och körde ett intensivt träningspass, dock börjar mina vader/smalben krångla igen.. (fotbolls-skada) så jag och spinningcykeln fick helt enkelt bli kompisar. Om jag inte har träningsvärk imorgon vet jag inte vad.. haha!
 
Har slängt in lite frukt i frysen som jag ska gotta på ikväll när jag nämligen ska på bio. Blir sedan sovandes hos min äldsta syster, ska bli så mysigt. Hoppas ni får en fin fredag och bra start på lovet. Puss

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0