hey ho let's go


Brottas med lycka och helvete. Små saker som kan göra en så glad och fylld med glädje. Som sedan kan raseras på ett ögonblick när verkligheten kommer ifatt mig. Bland "kliver inte upp idag, ligger kvar och kollar i taket resten av dagen" Lyckades jag ta på mig min fina gula Whitney Port tröja (som är nästan helt oanvänd) (fy mig!!) och komma ut i solen. Nu inväntar jag bara våren, älskade älskade våren. 
 
Efter bodypump och zumba var energin tillbaka och det är sjukt vad träning kan göra för måendet. Imorgon hoppas jag på ännu en solig dag. (Gör om gör rätt) Skulle vara fint med en lång morgonpromenad!! 
Jaa ni? Vad säger man. Hey ho let's go. Godnatt. 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0