Om året då


Gör självklart en ordentlig sammanfattning utav året när nyår närmare sig lite mer. Så det får ni hålla koll efter. Puss



Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Oj, ja. Mitt motto i somras var "Va spontan och gör allt du får möjlighet till" Det ledde till en hel del sjuka saker som jag aldrig gjort förut!


Hur har ditt 2013 varit? 
Har fått kommit upp på benen igen och trots att året inte varit perfekt och trots att jag mött en del motgång så tycker jag 2013 varit ett bra år. 


Tror du att år 2014 kommer blir bättre?
 Det är jag nästan helt säker på med tanke på vilka människor jag har i mitt liv, och sen har jag även hört att 2014 ska vara året då lilla jag fyller både 18 och tar körkort. 


Blev du kär i år?
 Tyvärr inte. Men har istället fått lagt fokus på mig själv och träningen vilket har varit värdefullt.


Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
 28 Mars. Prinsessan kom till världen och jag blev moster. 

Vad är din största framgång 2013? Har växt i mig själv och gjort val för min egen skull. Har genom min praktik fått varit med på julgalan som assisterande make up artist samt fått andra hedersuppdrag. Kort och gott, jag går på den vägen jag är menad att gå på och det finns inte längre någon som kan stoppa mig. Tack och lov. 


Bästa köpet?
 Det måste vara mitt sminkbord! Äntligen rättvist ljus för att få bästa resultat. 


Vad spenderade du mest pengar på?
 Chansar på sushi och smink. Hehe.. 


Gjorde någonting dig riktigt glad?
 Mina resultat inom träningen, att jag själv faktiskt lyckas åstakomma någonting, den känslan var oerhört viktig för mig. 


Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
  Under the sun, Battle scars, Let her go. Osv


Vem har du umgåts med mest?
 Antar att jag skulle säga Lovisa, Sara, Frida, Sofia och Jennifer på den.

Bästa minnet från 2013?
 Sommaren som till en början skrämde mig jäkligt mycket, gav många fina kvällar tillsammans med både min familj och vänner. Jag kan peka ut så många bra stunder från detta år! 


Har du haft ett förhållande under 2013?
 Nej. Men har väl träffat en del flingar, hehe..

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Lite mer kärlek är nog mitt enda svar. 


 Favoritprogram på tv? Bron, bästa.


Största musikaliska upptäckten?
 Erik.Rapp, haha.. Nej men alla i min omgivning vet att jag tycker han är otroligt musikaliskt, han spelar min sorts musik och I like him.


Vad gjorde du på din födelsedag?
 Min 17-års dag, följde med syster till barnmorskan och lyssnade på Tuvas hjärtljud, värt att nämnas att det var så fint. 


Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? 
Självklart. Mycket, därför extra skönt med nytt år.

Vad önskar du att du gjort mer? 
Lagt fokus på rätt människor och varit snällare emot mig själv.Vad önskar du att du gjort mindre? Önskar att jag inte skulle tagit emot så mycket skit som jag gjort och stått upp för mig själv mer än vad jag har.


Vad fick dig att må bra?
 Allt och inget egentligen. Jag har gråtit när det har behövts (vilket är SÅ OK) och varit överdrivet tacksam när det hänt mig fina saker. 


Vem saknade du?
 Helt ärligt. Moa. Eller rättare sagt vänskapen. Har satt mig själv i dumma situationer det här året enbart för att försöka fylla den luckan i mitt hjärta som hon lämnade, men jag har insett att det krävs en jävligt speciell människa för att faktiskt göra mitt hjärta helt och fylla den där luckan, och den personen kommer jag hålla hårt i. 


De bästa nya människorna du träffade?
 Daniela och Emma, lika fina på insidan som på utsidan.


Vad vill du säga till dig själv inför 2014? 
Om du så ska få vandra själv Johanna, ge inte upp dina drömmar. Kom ihåg vem du är, stå upp för dig själv och låt ingen trycka ner dig oavsett om det är en vän. Gör det du älskar och omringa dig utav människorna du älskar. 


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0