Julhelgen


Julafton: Vaknade hemma hos mormor med vetenskap att tyvärr vann vi endast en ny lott på bingolotto kvällen innan, klockan 09.00 stod jag på gymmet och körde bodypump. Min julafton firades hemma hos min äldsta syster, Dennis & så lilla Tuva som firade sin första jul. Detta år hade jag inte önskat mig så mycket mer än pengar och sen har jag känt mig nöjd eftersom vi åker utomlands snart, men tre favorit klappar ser ni här ovanför : Tjocktröjan(do you even squat), prinsessan i en prinsessram och en sminkväska/kuvertväska.

Juldagen: Jag och min syster började så gott som dagen med ett gympass, körde armar/axlar och bröst. Till kvällen blev det spontant att jag åkte till Lovisa för att bara vara ett gäng tjejer och dricka lite, men hann även träffa Emil och Sanna som jag saknat(!!) Och sen satt vi i en bil påväg till Hedemora och gick på halvan. Pga krångel med skjus så kom jag hem till min syster 06.30 imorse och gick då direkt och bädda ner mig.

Annan dagen: Somnade runt 07.00 och kliver upp igen 09.30 för att åka till Borlänge på rean, förutom att jag köpte träningsbyxorna som ni kan se (i orginalpris,såklart..) så lyckades jag väl bli med i tidningen, inte helt frivilligt men det är inte lätt när man har svårt för att säga ifrån.. Till kvällen gick jag och min syster på bio "Hundraåringen som hoppade ut genom fönstret och försvann" Filmen var sådär, desto roligare var det att göra någonting med Ida.

Det var en liten sammanfattning utav min julhelg, hoppas eran har varit minst lika bra som min varit! Tänkte bara uppmärksamma det lilla visdomsordet "Det är vad du äter mellan nyår och jul som räknas. Inte vad du äter mellan jul och nyår" Nu mina vänner ska jag sova eftersom det knappt blev 3h sömn inatt hoppas jag på att få ta igen det.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0