Års-resumé - del 3


Juli. Jobbade för det mesta men hade en veckas ledigt då jag åkte till Gotland där vi hade hyrt ett stort hus, en prövande vecka för min del som var både bra och svinjobbig. Det var crousing i Säter och jag tog med mig Debbi ut på festligheter, var glad, fick höra sjukt skvaller och fick uppmärksamhet som jag aldrig fått tidigare. I slutet av månaden åkte jag även till Västerås och tillbringade en helg hos Oscar, det är nog det närmaste kärlek jag kom under det här året (förutom alla dessa flingar), vi fastnade för varandra men resten är en lång och komplicerad historia, tyvärr. 
Augusti. Var i Rättvik på CCW en dag med Dennis,Emelie och Tuva (räknas som en av dom FINASTE dagarna denna sommar) Sen åkte jag tillbaka några dagar senare med Sanna och festade tillsamman med så bra människor. Det var kräftskiva och vi korkade upp vinet hemma hos Elise, tillbringade några dagar på stranden med Nemo, blev gudmor till prinsessan, umgicks med Rebecca och var på Björn Rosenström i Säterdalen. Fick ett efterlängtat och välbehövligt samtal och sen helt plötsligt var sommaren slut och jag återgick till Plusgymnasiet och började andra året på gymnasiet.
September. Insåg vilka människor som var värda att ha i mitt liv och började gå min egen väg. Lovisa flyttade till Stockholm, Sara böt skola men jag och Frida hade varandra vilket var viktigt. Det var GGS, jag färgade håret rött, började med körkortet, det gick framåt med praktiken fick hedersuppdrag och var med på event, pappa fyllde 60 och månaden hade alla sina kontraster.

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0