3 december


Sitter hemma hos min syster, blir sovande här inatt nämligen. Under dagen har jag haft körlektion, skola och sen har jag självklart även varit och tränat, easyline och core blev dagens pass. Om jag ändå kunde förklara för er hur underbart och extremt fina människor jag är omringad utav, igår fick jag även kramas med min vän Lovisa, alltså den tjejen hon är en sån där viktig pusselbit som behövs för att mitt hjärta ska vara helt.
 
 Jag lever förövrigt på att det snart är jullov, längtar efter en resa samt en födelsedag och planerar ett festivalbesök men även en till resa. Gräver ner all negativ energi för vad ska man egentligen med den till? Känslor som kryper fram emellan åt räcker nog för mig, men negativa människor och saker som får mig att känna mig obekväm och klämd, det lägger vi bort.
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0