17


Sover för länge, vägrar att gå upp i vetenskap av att när jag slår upp ögonen så är jag kvar på samma plats och i samma känsla dom dagen innan och veckan innan det, men sen står jag där tjugo minuter innan bussen går i ren panik var ska jag börja? Igår fick jag somna till The xx – Coexist i lurarna för att överhuvud taget kunna slappna av och tillslut somnade jag ju faktiskt och fick för ett tag koppla bort alla tankar samtidigt som kroppen fylls utav ro. 
 
Men jullov om 3 dagar visst är det lockande. Jag kan träna en två eller till och med tre gånger om dagen om jag så bara vill, jag ska enbart omringa mig utav människor som får livet att kännas enkelt och jag tror faktiskt att den här breaken från vardagen kom lägligt, för att dansa i 16cm klack en tisdag, ligga i sängen en hel onsdag och sedan resterande dagar gå runt i träningskläderna på gymmet för att sedan på kvällarna mysa med dom bästa människorna man vet det är sånt jag värderar högt och det är sådana tillfällen livet är underbart. 



Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0