22 Augusti


Blev kvar på gymmet lite längre än tänkt.. Nästan 4h, men fick iallefall båda passen jag hade planerat gjorda + att magen, ryggen och även lite ben fick det slitigt ute i gymmet. Ni kanske märkt att jag tränar mycket mage och det är pga 1. Det är fruktansvärt kul & skönt. 2. En stark bål är viktigt (kroppens kärna) och kan vara bra i mitt framtida yrke. 3. Kanske största anledningen.. Hur snyggt är det inte med en vältränad och platt mage? 
 
Nästa glada nyhet jag har idag är att jag fick min praktik på Make up store, har nojat för att någon ska hinna före hela sommaren.. (Trivdes ju så otroligt bra i våras när jag var där) Nu kommer jag spendera varenda fredag där hela läsåret från & med V:36. Helt underbart. 
 
Jag är stolt över mig själv. Jag vet vad jag vill, jag tar det i mina egna händer och jag kämpar för det. Vill = kan. 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0