18 Augusti


Hade en riktigt trevlig och mysig kväll igår, blir alltid så varm i hjärtat när jag är omringad utav min familj och utav att se dom glada och lyckliga, igår fattades dock bara min äldsta storasyster och prinsessan. Om det är något jag ska vara väldigt tacksam och stolt över i livet, så är det min familj. Vi var sedan hemma vid ett tiden och då kröp jag direkt till sängs, visst är det sjukt att sista sommarlovshelgen är förbi och att skolan väntar mig redan om två dagar. 
 
Nu har jag precis kommit hem från en promenad med mamma fram och tillbaka till stan. Ska hoppa in i duschen och sedan krypa ner i soffan med lite nötter och bara mysa resten utav denna söndag. Man måste passa på, eller hur? Puss

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0