summer paradise


Nu känner jag mig redo för sommaren. Sena nätter och skitsnack med vännerna som ligger en närmast om hjärtat. Solblekt hår och brunbrända ben. Den här sommaren kommer vara helt annorlunda alla andra år och det känns så himla bra. Nya människor, människor som inte alls är som jag och människor som liknar mig helt och hållet. Jag ska upptäcka nya platser, se livet från fler perspektiv och leva. Vara spontan och ta chanser.
 
54 dagar till skolavslutningen. Ser fram emot midsommar. Sen är det festival, ska kika på b.l.a Passenger, Håkan, Panda da panda och The script. Ta en roadtrip ner till Skåne med Sofia och träffa Hampus. Ska med hela familjen till Gotland där vi hyrt en herrgård en hel vecka. Ja, där är några sommarplaner än så länge.

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0