on the right track


Idag kan jag åtminstone säga att jag är på bättringsvägen! Imorgon ska jag äntligen få träffa tjejerna och gå till skolan, dock kommer det nog att bli slitigt! har mycket att ta igen, två missade nationella och på fredag två prov som bara kan gå som dom går.. Om ett tag kommer mamma hem, då ska tågbiljetter beställas, även stövlar och sen ska jag jobba. Skönt! Puss
 
PS: Såfort min nya design är klar (som är på ingång) så kan ni vänta er mycket bloggning. Har många inlägg som väntar på att få komma upp! Men så länge ger jag er fria händer till att skriva lite önskemål! Vad vil ni se mer utav? Även ställa frågor om det eventuellt skulle vara något ni skulle vilja ha svar på!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0