design hjälp


Tänkte med detta inlägg böna och be om eran hjälp! Eftersom jag själv är helt okunnig och har tröttnat på min nuvarande design, kanske det finns någon av alla er som skulle kunna hjälpa mig? Jag är ganska säker på att det finns det! Vill ha en mer stilren och enkel design, men en rak riktlinje till vad min blogg handlar om och vem jag är som person.

Hoppas verkligen att det finns någon vänlig och fin själ där ute som skulle kunna göra detta för mig. Ni kan lämna en kommentar, kontakta mig på facebook eller mejla mig: [email protected]

Kommentarer
Anonym

Måste bara säga dett, men gud vad smal du har blivit och herregud vilken fin kropp du har fått!! Otroligt duktigt gjort! Wow. :)

Publicerat: 2013-04-20 Klockan: 10:46:28

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0