23 april


Dagarna är så sjukt långa och jag är så trött på att ligga hemma. Har börjat knapra i mig medicinen så nu ska det nog förhoppninsvis snart börja vända? Har som mål att ta mig till skolan på torsdag och börja träna på söndag.. Håll tummarna åt mig!
 
Har inte så mycket vardagligt att blogga om för tillfället, ska boka biljetter till Uppsala (ikväll?) och sen ska jag och papsen beställa hem ännu en godsak. Har blivit mycket shopping dagarna jag varit hemma, för visso bara saker jag behöver eller som legat högt upp på "måste listan"
 
Sitter och plockar på mig recept, motivation och inspiration till träningen nu när jag är sängliggandes och inte kan röra på mig. Så har en del utkast jag ser fram emot att kasta ut till er. Håll utkik.

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0