20.32


Blåbärs te// Fruktsallad, kesella & kokos.
 
Idag har min sysselsättning varit oth men har även klickat hem lite godsaker, så nu är två paket påväg hem till mig. Spännande! Har även druckit massa te och försökt fått i mig vitaminer genom att äta massa frukt.
 
Imorgon tänker jag iallefall kriga mig till skolan. Har planerat en dejt med Rebecca på eftermiddagen och sen tänker jag spendera kvällen på ett kärt ställe, må bättre. I helgen ska jag ta mig själv i första hand, sätta på mig springskorna och njuta av bar asfalt, spendera kvällarna på gymmet, byta ut BUS mot solariet, få mitt rum trivsamt igen och bara vara. Ja, i helgen ska jag ta hand om mig själv & göra det jag tycker mest om.
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0