11 april


Imorse var jag på gymmet strax efter sju. Sedan åkte jag vidare till kupolen, köpte det sista inför imorgon och på eftermiddagen provsminkade vi. Riktigt skön dag. Imorgon ska jag tillsammans med Sara, Frida och Lovisa vara med på en tävling "funky fashion show" på arenan i Falun. Vi ska göra hår,smink och kläder i ett tema. Men kommer att visa er bilder! 
 
Ikväll sover jag och S hemma hos Frida här i Falun. Har en liten myskväll vi tjejer och har det bra. Förövrigt har mina älskade fina föräldrar lämnat mig och åkt till Norrland, så på lördag ska jag och tjejerna njuta av att ha huset för oss själva, inviga grillen och även välkomna våren på riktigt. Låter bra va? Nej nu måste jag avrunda detta. Puss

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0