ungefär så


 Onsdag kväll. Veckorna går så fort, hinner knappt med. Snart är det fredag igen och helgen är redan uppbokad med roligheter! Idag hade vi två lektioner innan hela skolan gick på bio, kollade på the dark knight rises (batman) action filmer brukar inte direkt vara min grej, men den var riktigt bra och rekomenderar den verkligen! 
 
Just nu har jag precis krypit ner framför tv'n, har städat rummet och bäddat rent sängen, så nu kan jag somna gott ikväll. Väntar förövrigt på att förkylningen ska bryta ut, har känt mig trött och endast trött de senaste dagarna, där med har vi anledningen till bloggningen.. Men nu ska jag hoppa in i duschen och sedan fixa mina stackars naglar, som förövrigt ser katastrof ut. 


 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0