I believe in angels


Igår sov jag och Johan hos Elise, vi hade en myskväll och somnade sent. Idag var det stylist dag igen, lärde oss mjuk globskugga, lockskugga, mjuk droppskugga och suddad droppskugga. Vafan är det tänker ni kanske? Tänkte slänga upp lite om det senare. Annars har jag varit och kikat på Lovisa när hon tatuerade sig, så fin tatuering och resultatet blev så bra! Har skickat in lite skolupg och rensat kameran på över 1000 bilder, tagit fram min mobilförsäkring, för ska lämna in min älskade iphone på lagning.. Hur ska jag klara mig? Imorgon är det fredag igen, har planer med Sofia och Lovisa, måste ju kramas lite med dom innan jag åker på söndag morgon. Resväskan står fortfarande orörd, är ute i sista minuten som vanligt. Men Moa har lovat att hjälpa mig med den biten när hon kommer på lördag. Tänk vilken tur jag har! Åka utomlands med min bästavän. 
Bäste Johan 
I believe in angels the kind that heaven sends I'm surronded by one I call her mom. - Finaste Lovisa

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0