diamonds in the sky


Sovmorgon och på stylingen höll vi på med halloween-sminkningar, riktigt kul och ganska galet hur äkta man kan få saker att se ut. Vi ettor provade oss mest fram på armar, medans tvåorna sminkade lite mer avancerat på några av oss.
(Lovisa,Sara och Frida ↓) Så jag och Sara hade väl en trevlig tågresa hem med alla blickar, haha. 
Nu har jag precis kommit hem från lite jobb och kikar på project runway sverige. 
 
Tillägger denna måndag hur mycket jag trivs på skolan. Att jag verkligen gjorde rätt val. Det var både skrämmande och spännande att lämna tryggheten i hemstaden och ställa sig på egna fötter. Jag trodde att pendlingen skulle ta död på mig. Men det är så värt det. Har så underbart fina vänner i klassen, som gör varje dag bra, älskar våra stylistdagar och vi har riktigt bra lärare. Tänkte tillägga att vi haft många besök av personer som går i nian de senaste veckorna och om det är någon som läser min lilla blogg och kanske känner sig lite sugen av att titta lite närmre på våran linje, är det bara att kontakta Plusgymnasiet
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0