stay strong girl


Ville bara svänga in här och skriva lite. Jag vet att du inte haft en speciellt bra dag idag, och det gör ont i mitt hjärta. Som jag sagt så många gånger så vet du redan vid detta lag att jag blir så ledsen av att se dig ledsen. För jag vill verkligen att du ska må bra, och det förtjänar du efter allt du gått i genom. 
 
Jag vill bara säga att du är så stark Johanna. Så jävla stark. Jag vet att du kommer klara allt detta som just nu snurrar i ditt huvud, alla problem som just nu kanske finns i ditt liv. Tappa inte hoppet, för både du och jag vet att det kommer bättre dagar, och jag vill verkligen försöka göra så att du får bra dagar! För vad som än händer så står jag vid din sida, no matter what. Och du vet att jag finns verkligen dygnet runt för dig, jag är bara ett sms eller telefonsamtal bort, några kilometer, fem minuter sisådär. Så jag kommer alltid, på ett eller annat sätt vara dig nära. 
 
Håll huvudet högt och försök se det positiva i det lilla just nu. Så kan jag faktiskt lova att det kommer bli bättre, det vet jag. Jag älskar dig Johanna! 
 
 
puss&kram från E 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0