Yesterday/Friday


Hej käraste. Igår åkte jag tillsammans med några killkompisar till Gustafs för festligheter, var en sjuk kväll! mycket folk och tillslut spårade allt. Pappa hämtade mig & jag satt och skrattade åt alla dramatik hela vägen hem, samtidigt som jag var helt chockad över hur vissa människor betedde sig.
 
Eftersom jag inte drack så mycket igår var jag pigg imorse när Nemo kom in och väckte mig, så följde med till Borlänge, fick med mig lite fint hem, som jag får visa er i ett senare inlägg. Ikväll ska jag mysa med familjen och försöka friskna till, tror nämligen inte att febern ligger långt borta. Men ni får tre bilder från igårkväll. Puss 

 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0