Hello/Goodnight


Hej! Har ni sett vad fint jag fått här på bloggen under kvällen, skönt med något nytt, det var verkligen på tiden eller hur? Har varit på zumba och resten av veckan blir det gym & pass på måbättre, bra Johanna på tiden att sätta igång igen.  Nu har jag precis krypt ner i en nybäddad säng, finns det något bättre än att lägga sig nyduschad i en ren säng? Det enda som fattas nu hade varit någon att kramas med hela natten, men what to do? 
 
Mitt internet har varit lite krångel dom senaste dagarna, men har laddat upp med en hel del inlägg som bara väntar på att få dyka upp här på bloggen under dom närmsta dagarna. 
Annars kan jag väl så enkelt tala om att dag 2 på praktiken är avklarad. Jag och min rastlöshet sammarbetar inte sådär jätte bra, med tanke på att det inte finns så mycket att göra. Men jag får bara tacka gudarna och alla högre makter för att jag har Sara vid min sida! Nu ska jag slå på portkod 1321 och sedan sova. Godnatt. 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0