50


1. Bland folk ser jag mig själv som glad och social.

2. Jag älskar att lära känna nya människor. 

3. Mina vänner avskydde killen jag var kär i.

4. Vill färga håret rött, och ska förhoppningsvis göra det också.

5. Jag sjunger jämt. 

6. Säger ofta att jag mår bra, för orkar inte förklara motsatsen.

7. Tänker ofta på framtiden, fast det både är spännande & skrämmande.

8. Melissa Horn, Birdy och Regina Spektor hittar ni mycket av i min spotify-lista.

9. Ska bli moster i mars, och magkänslan säger att det kommer vara en tjej. 

10. Har mött döden många gånger, då sju personer i min närhet lämnat jorden.

11. Jag tror inte jag ser mig själv med rättvisa ögon.

12. Har lätt för att förlåta.

13. Blekte sönder mitt hår när jag var ung och dum. 

14. Har sagt upp kontakten med båda mina bröder.

15. Den här vintern/våren ska jag sätta träningen i fokus. 

16. Är väldigt mån om att människor omkring mig ska vara lyckliga.

17. Har väldigt dåligt tålamod och ger lätt upp.

18. Beundrar min familj, så starka och tillsammans tar vi oss igenom allt. 

19. Killar ska vara långa och mörkhåriga.

20. Litar i princip inte på någon i Säter.

21. Har satt upp höga mål och krav på mig själv kommande tid. 

22. Hatar när människor dömmer mitt liv, och i själva verket inte vet någonting. 

23. Har precis blivit sviken och lämnad av den viktigaste personen i mitt liv. Det är svårt att ta sig framåt.

24. Jag är bra på att se i andra människors perspektiv och relatera efter det.

25. Skulle offra mitt liv för Nemo, han är värd det allra bästa här i livet.

        
26. Vill jämt att allt ska vara helt perfekt, vilket det oftast inte är.

27. Älskar träningsvärk, det gör mig bara ännu mer taggad.

28. Det jag är mest missnöjd med hos mig själv är mitt hår och min längd.

29. Fyller 17 om cirka 2månader.

30. Vill jobba utomlands något år efter studenten, skulle vara en fin livserfarenhet. 

31. Har två extra jobb som jag har haft turen att få.

32. Har lärt känna otroligt fina människor på gymnasiet.

33. Kommer aldrig röra droger av något slag, har sett hur det förstör människor. Och jag är starkare än så.

34. Iphone5 står högst upp på önskelistan till julafton.

35. 2012 har varit motgångens år.

36. Jag är alltid glad och full med energi tillsammans med människor, hemma är jag ett åskmoln.

37. Höll mig till en och samma kille i 1,5år.

38. Min resa till Egypten är ett minne jag kommer hålla hårt i.
  39. Jag föddes på min mammas 32års-dag.

40. Jag trivs otroligt bra på min skola, trots att vi bara är tjejer. 

41. Den värsta känslan som finns är ensamhet.

42. Har troligen lagt av med fotbollen.

43. Jag saknar min bästavän Emil. 

44. Jag älskar tatueringar och vill ha en själv.

45. Har börjat twittra. Skönt sett att sprida onödig negativ och posetiv energi.

46. Har tröttnat på att pendla varje dag och letar lägenhet.

47. Är tankspridd och överanalyserar allt.

48. Har gjort misstag, men har alltid stått för dom.

49. Samson av Regina Spektor är världen bästa låt genom tiderna.

50. Min blogg är mitt andrum. Dokumenterar, skriver och lättar på hjärtat. En del av mitt liv.


Kommentarer
Jonna

Vad har hänt mellan dig och Moa ?

Publicerat: 2012-11-23 Klockan: 20:16:30
Ania

Hej är det nån som har köpt vinterskor redan ? Vill gärna veta varifrån

Publicerat: 2012-11-26 Klockan: 11:03:21

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0