mycket


Det är så svårt att hinna med allt här i världen, jag måste pussas och kramas med dem människor som ligger mig varmt om hjärtat tiden bara rinner ifrån mig, jag tränar fotboll och idag hade vi seriepremiär i Rättvik åkte hem med en vinst på 0-5, också en sån sak som gör mig så så glad. Jag måste hålla huvudet högt, kämpa sista nu! Om en vecka åker jag till Gotland, bara att få komma iväg känns så välbehövt. Så jag kanske inte kan lova er bättring denna vecka heller, jag kämpar för mitt slutbetyg och lever livet i Maj, sista veckorna i grundskolan bland människor jag känt sen barnsben och mår bra. Jag måste bara leva i nuet, men samtidigt är denna blogg till för att dokumentera och minnas, Så jag ska försöka så gott jag kan! Jag hoppas ni haft en riktigt bra helg ni fina. Godnatt

Kommentarer
iiiden

ja det är så trist när det blir för mycket ! :o

Publicerat: 2012-05-07 Klockan: 21:13:21
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0