tell me when


Gruvar mig inför kommande vecka! Imorgon är det back to school. Veckan kommer bestå av mycket plugg, träningar och planering inför söndagen. Får fokusera bort allt jag vill göra denna vecka och bara försöka se de som måste göras. Jag hoppas på massvis med sol för att veckan ska rulla på bättre, bra saker överväger det dåliga. Men endast tjugofyra dagar är det kvar, det är nog någotslags skräckblandadförtjusning över hela det faktumet skulle jag vilja säga.
Ska ut och springa några km nu, och resten av kvällen bara ta hand om mig själv. När mamma kommer hem ska jag kramas lite extra med henne också, nämligen så att jag imorgon efter mitt läkarbesök (som jag också gruvar mig över!!) blir lämnad med huset fram till lördag, mamma och pappa ska upp till Norrland, men som tur är flyttar min bästavän in.

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0