and time has a way


Äntligen hemma efter ett par fina men blåsiga dagar på ön. Har lagt mig i sängen här hemma som jag saknat så mycket efter fem nätter på luftmadrass, här hade jag tänkt stanna resten av dagen! vänta på att mamma ska sluta jobbet och ta igen bigbrotheravsnitt, kan mycket väl behövas efter gårdagens bravader, var ute och träffade gotlänningar till klockan var mycket sent, delade en 90 säng med två fina vänner och sov kanske en timme innan det var dags för avfärd tillbaka till fastlandet. Det var dock bara en av många händelser denna vecka, har tagit över 700 bilder, därav har vi kanske fyra bilder jag fastnat på och desto fler på när julia äter, haha! :-) dyker upp latero.

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0