that's when we all win


Lene Gullachsen. Jag och Lene har snart känt varandra i nio år, då hon flyttade till min vackra by, då jag även var en av de första hon lärde känna här. Under hela min uppväxt har hon funnits där, och vi har så sjukt mycket minnen,  och trots att vår vänskap gått i omgång de senaste åren har jag alltid känt att jag kan vända mig till henne. Tycker om henne så mycket!
Hampus Olsson. Tänkte väl att jag kunde skriva några rader om denna fina kille också! Han tog sig in i mitt liv för två år sedan, en jobbig period i mitt liv men klev verkligen in och fick mig att må så förbaskat bra. Han är en sån himla fin person och såå himla fin! Min Hampus.
Elise Hörnvall. Startar med att säga att bilden är från sjuan, men smälter lite varje gång. Satan vad söt!
Elise finns med i min bild så långt tillbaka jag kan minnas. Det har alltid varit något med våran vänskap. Vi har haft en speciell trygghet hos varandra och en sjuk tillit. Men ibland har vissa saker stått i vägen för våran vänskap. Och som många kanske vet var det riktigt osäkert mellan oss under ett år. I december bestämde vi oss för att börja reparera allt. Där jag står för tillfället känns det som vi aldrig varit ifrån varann. Och jag hoppas vi kan ta hand om varandra bättre denna gång. För vi behöver varandra, det gör vi verkligen. Älskar dig iller!
Dennis Andersson. Snällaste Dennis! Så himla bra kille som verkligen bryr sig och ställer upp. Så himla bra kille rakt igenom.
Alva Janzon. Snyggalva! Jätte bra tjej, som jag hoppas på att få lära känna bättre. Träffade henne för ett tag sedan, och hon är en så himla gó & fin tjej! Riktigt bra blogg har hon också, som ni hittar här. Och hörru Alva du får ta dig till Säter snart tycker jag!!
 
Per Jönsegård. Låter bilden tala! Jag tycker i vilket fall det blev mycket bra när du klippte av dig håret. Sen lägger jag till att jag tycker du är mycket rolig o snäll!
Elin Dunder. Min bästa klassis!! Bilden visar så fint hur du alltid lyckas göra mig glad, bara genom att finnas till. Jag är så oändligt glad att jag fått lära känna dig, för jag har aldrig träffat en snällare människa. Och du kommer verkligen vara en person jag kommer sakna såå mycket när vi lämnar klockarskolan bakom oss. Jag tycker om dig så mycket!
Jennifer Mårtensson - FridaFelicia Peterson. Två kanonfina tjejer från Borlänge. Som jag dock knappt känner. Valt samma linje till gymnasiet, Så kanske blir samma klass till hösten. Skulle i vilket fall vara himla roligt att lära känna dessa två tjejer. Eftersom jag fått så himla bra uppfattning om de båda. :-)
Emelie Ununger. Så himla fin & saknad tjej! Delade stuga på grc för några år sedan och sen dess har vi hållit kontakten. Dock är det på tiden att träffas nu, vilket vi sagt i flera år. Men verkligen något jag vill göra. Finaste emelie.
Trackback
RSS 2.0