let's pretend none of this ever happened


Chansade mig igenom hela provet idag, var riktigt svårt & är verkligen avensjuk på er som fick i biologi och fysik!
Annars skrattade jag mig igenom de andra lektionerna och efter skolan åkte jag till gymmet. Resten av dagen har jag legat i badkaret, pratat med mina bästavänner och varit arg och så jävla ledsen på livet, fick så dåliga nyheter i bilen hem från mamma att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Därför har jag inte den största lusten att blogga och hoppas ni kan ta detta med respekt. Imorgon får jag tillbaka min dator och nu ska jag bläddra igenom hela we♥it tills jag hittar en bild som passar in på mig just nu. Hoppas allt är bra med er. & all min kärlek till min bästavän som skrev fina ord som gick rakt i hjärtat på mig. tack tack tack för att du finns, alltid.

Kommentarer
Tess

Hur har din dag varit fina du? :)

Publicerat: 2012-03-15 Klockan: 15:57:34
URL: http://twobodiiesonesoul.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0