young forever


Vaknade upp mellan två kompisar ute i herrbrett imorse. Igår kväll hade jag och Elise en liten picknik vid sjön, köpte med oss jordgubbar och melon, satt och pratade om allt & inget. Var en himla fin sommarkväll, klädde mig i klänningen som bara hängt i garderoben hela sommaren, kändes fint. Annars tappade Elise mobilen i sjön, och fast det egentligen inte är ett dugg roligt har jag nog aldrig skrattat så mycket i mitt liv! haha. Lite senare träffade vi Johan,Elias och Dennis. Och när jag vid ett tiden skulle få skjus hem blev Johan och Elias sovande kvar.
Nu ligger jag hemma hos Moa, vi har laddat ner en massa filmer och som vädret styr blir det filmkväll. Puss
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0