thinking


Försöker uppskatta små saker i livet. Allt känns så mycket enklare så. Nyss kom Nemo in, vi tittade på varandra och han gav mig det där busiga leendet han har. Det är så fint, och det värmde så långt in i hjärtat på mig. Så typiskt mig och vara djup och tänka på allt som går att tänka på. Men sånt kan vara skönt och jag gillar den sidan hos mig. Den förklarar mig så bra. 
 
Annars planerar jag och Moa för fulla muggar inför helgen. Det mesta är ordnat och hoppas på allt att det ska bli lika bra som vi hoppas på. Bara tre jobbdagar kvar. Måste säga att det är ganska rogivande att vara ute hela dagarna. Men som sagt var, jag längtar till helgen så mycket så mycket. 
Har även en underbar spotify-lista, sjunger med i varje låt. Tack Melissa,Regina och Birdy.
VARSEGODA ATT TA DEL AV DEN ♥→ tappa hjärtat i knät 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0