nothing needs to be perfect


 
I know everything happens for a reason, but sometimes I wish I knew what the reason was.
-
Hej på er! Hoppas eran måndag varit bra. Första dagen var inte så farlig som jag trodde och det gick faktiskt bra. När jag slutade klockan fyra åkte jag bara hem och vände innan jag åkte in till stan till nästa jobb. Idag har jag varit duktig minsann! Nu har jag precis kommit ur duschen och ska gå och göra ordning lite te innan jag lägger mig framför tvn och kikar på Wallander. 
Vissa saker glömmer jag att nämna här på bloggen. Tex att min extra farmor Karin uppe från Norsjö varit på besök i veckan. Varit så fint att höra norrlänskan genom väggarna, längtar tills vi åker dit i höst. Idag åkte hon hem och istället har vi fått besök av Nemo. Full fart helt enkelt. 
 
Min syster och Dennis är även i USA och kommer hem på söndag. Tycker att alla ska ta och klicka in på Emelies blogg där hon lägger upp bilder och skriver om resan. Dem åker route 66. Någon dag ska jag också dit, utan tvivel! frokenkurbits.blogg.se
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0