känslor utan uppehåll


Att det var värsta dagen i mitt liv, var något jag upprepade väldigt många gånger under gårdagen. 
Regnet öste ner konstant hela dagen och på det hade vi två matcher borta på sportfältet.  Första vann vi med 10-0, kändes som en mycket bra start. Efter några timmar och lite segare ben var det dags för derby som tyvärr vart en förlust på 3-0, dock var jag nöjd med matchen. En av mina bättre på ett tag. Så det var skönt! Och framför allt en rolig match. 
 
Åkte sedan hem till Moa och sov där. Skönt att äntligen få träffa henne, efter alldeles för många dagar ifrån varandra. Imorse var hon tvungen att kliva upp klockan sex för att åka och jobba. Själv låg jag kvar några timmar innan jag klev ur sängen och åkte hem. Resten av dagen hade jag bara tänkt ligga i sängen och kurera mig och förkylningen inför kvällensmatch. 

Kommentarer
Johanna S 1D

Tack så mycket! Ja visst, skriv till mig på facebook: Johanna Skogås

Publicerat: 2012-07-10 Klockan: 13:26:19
URL: http://diirections.blogg.se

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0