faith


Haft ont i hjärtat sen jag slog upp ögonen imorse. Finns verkligen ingen känsla jag hatar så mycket. 
Verkligheten börjar väl komma ifatt mig, vad som egentligen hände i fredagsnatt. Så mycket som inte skulle sagts och så mycket som borde ha sagts. Hatar hatar hatar det här.  
 
 Kan tänkas att jag egentligen borde ha tagit mig ut på en springtur denna tisdag, eller åtminstone en pw. Dock
står mina springskor kvar på jobbet. Har kört lite styrka här hemma, och imorgon har jag lovat mig själv att pallra mig till gymmet. Var ett tag sedan kan man gott och väl säga! Känns som år och dagar.
Annars har jag varit och käkat middag hos mormor. Älskade mormor. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0