as long as you love me


Inatt får jag sova själv igen. Och hela kroppen säger mig att ikväll hade jag behövt någon att kramas lite med. 
Jag är trött och förkylningen blir inte alls bättre tvärtom. Men nog om det. 
Har iallefall haft två jätte bra dagar. Igår åkte jag hem till Jullan efter träningen för att umgås med vännerna. Vi pratade, skrattade och hade det så mysigt. Några av oss sov kvar och idag har vi suttit inne framför film medans vädret varit halvdant ute. Vid halvåtta tog jag mig i kragen och vandrade från stan hem i regnet. 
Kände att kroppen mådde rätt bra av det, fast nu är jag som sagt lika trött igen. 
Tänkte slå på en film och krypa ner i sängen. Får blogga bättre imorgon. Godnatt! 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0