maybe that's what love is, not hating someone when you have every reason to.


gick bättre än förväntat, träningsvärken sitter redan i armarna men då vet man åtminstone att det gett något! känns skönt att veta att det blir träningen för min del 4ggr i veckan nu framöver, äntligen komma igång igen. :-)
satt mig sedan i bastun en bra stund, rensade igenom skallen på tankar.
kan inget annat än säga att förutom att killarna i klassen total hoppa på mig & tog mitt band så jag blir äggad inom snar framtid, desutom på film... fråga inte ens! klockarskolan ♥ undra hur många som hörde mitt skrik egentligen..
så har det varit en bra dag. :-)
nu ska jag springa iväg och hämta mig lite smoothie, & ringa moa. hörs

Kommentarer
Fanny Gidlund

Händer ikväll sötnos? :) kramis

Publicerat: 2012-01-24 Klockan: 15:56:06
URL: http://knwn.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0