life is simple don't make it complicated


är så tacksam över att jag tagit helg såhär en tisdag, så skoltrött trots att det bara för några veckor sedan var jullov.
har iallefall legat framför gossipgirl sen jag kom hem,
tur jag ska åka på träning om knappt en timme, och imorgon får jag sovmorgon innan vi drar till sälen.
ska trots allt bli skönt att komma iväg och få rensa tankarna i avstånd till allt annat, fastän jag på söndag kommer ha hemlängtan så det bara skriker om det, om jag känner mig själv?
hur mår ni? såhär sista dagen i januari.

det finns två saker du kan göra, antingen fortsätter du klaga på ditt eget och andras utseende.
eller så försöker du förstå att alla människor är olika, och det är meningen så.

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0