blommiga kuddar


 

ligger hemma hos elise, för er som inte sett videoinlägget från igår i menyn så var vi alltså upp till Borlänge direkt efter skolan, tjocka i oss lite mat och jag spontanköpte både tröja & EN till sjal.. sen missa vi bussen satt på rese en timme innan vi satt oss på den där förbannade bussen hem till säter. drog förbi ishallen förbi uh och säter var i ett nötskal som vanligt dött och kylan bara bet på en.. Dö vintern ! (förutom min födelse dag)
vi slocknade åtminstone här hemma runt två skulle jag tippa på och nu ska jag snart dra mig ur sängen och göra mig klar för ännu ett öppethus på plus. :-)
sen ska väl jag och moa förbi ishallen innan vi helt enkelt ska på party ikväll. adjö på er

 

 

 


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0