when I'm there, I always feel a hope


Dags att hoppa i säng. Har nog inte riktigt insett att vi tar lov på fredag, men det känns väl inte annat än bra. Förra året gled jag runt i norsjö med bästavän, men i år blir vi kvar på hemmaplan. Tyvärr! Får väl glädjas med att en redig jävla norrläning tagit plats i bb, det är som det ska vara.
Nej nu ska jag sova, invänta lovet lite som faktiskt ska bli förjävla skönt. Imorgon är klockan ställd på 05.15.
Ska även försöka klura ut om det blir fotbollsträning imorgon kväll också? Men lär nog först se till att jag tar mig hem från Sälen. Annars tror jag att jag skulle må gott av att röra bollen. Men som sagt. Godnatt
Ville att ni skulle få en titt på mitt paradis. Sommarnätter i norrland, finns nog inget finare. ♥
when I'm there, I always feel a hope

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0