vänligtvis


December månad har gått så fort att jag inte ens hunnit med att förstå att det om ynka två dagar är julafton. Jag överlevde jordensundergång (trots att jag hade lite ångest) och har även avklarat min första termin innanför väggarna på plusgymnasiet. Idag var min första lovdag och jag har slagit in alla julklappar, så nu är det bara att hålla tummarna för att alla ska bli nöjda och glada, vill nämligen alltid att det ska vara perfekt. Har även sagt hejdå och kramat om prinsen som åkt tillbaka till Västerås för att få fler presenter och träffa nästa tomte. 
 
Jag håller på och funderar på det här med att sammanfatta ett år. Mitt år för att vara exakt. 2012. 
Blir nästan galen över att tänka igenom allt som hänt under dessa tolv månader. Jag har skrattat. Jag har gråtit. Jag har levt. Jag har dött. Jag har haft ett öppet sinne men även haft stunder när jag varit väldigt trångsynt. 
Jag ska försöka reflektera över allt detta och få ner några rader. 
Det är mitt svar till dig anonym. Kram
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0